Äntligen lite hotta kläder..


Idag har lilla familjen shoppat :)
Först va vi på IKEA och inhandlade en ny skötbädd till Vilmer. Den gamla vi hade va i skumgummi med ett överdrag som skulle motstå vätska, så var icke fallet.. Och med tanke på hur små pojkar är så påminde den gamla skötbädden mest om en urindrypande tvättsvamp. Den nya är i galon, mycket praktiskt!

Sen tog vi en sväng förbi SKHLM.
Inte direkt mitt favoritställe, mår alltid lätt illa i upphypade gallerior, men det funkar korta stunder.. Hittade två klänningar på VeroModa. Hade lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle ha, och med tanke på att det va 50 % på dem så passade jag på att köpa bägge. Galet skönt att kunna ha lite "vanliga" kläder igen, är lite trött på stretchig trikå just nu faktiskt.



Vilmer är förövrigt fantastiskt söt i sin nya solhatt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt liten tjej!!

2009-08-03 @ 13:44:57
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0