Budgetshopping

Jag älskar färger, och nu när det är sommar så vill jag gärna ha extra mycket färg på allt.
Så jag har kollat upp hur man med enkla medel och liten kassa kan sätta lite mer färg på allt från sommartorpet, balkongen eller lägenheten.

Snygg plastmatta från Indiska 90x200 129kr
Härliga sommarfärger och dessutom praktisk eftersom att den klarar att vara utomhus. Den här ska jag faktiskt införskaffa till vår balkong.


Stolen Snille från Ikea 169kr.  (Finns i fler färger)
Personligen så tycker jag att det är väldigt fin med stolar i olika och starka färger runt matbordet. Vill man inte eller om det inte är så noga  att alla stolar är av samma modell så kan man inhandla ett gäng pinnstolar på loppis för en billig peng som man lackar om i valfri färg.


Fjärilltapeten Atrium finns på Rusta för 99kr/rulle.
Skön färg med härligt mönster som gör sig bra både som fondvägg eller i barnrummet. Finns även i rosa.





Matta Tove 60 cm från Rusta 34,90kr. (Finns i fler färger)
Jag tycker om runda mattor, de ger en mjukare känsla till ett rum. Och man måste faktiskt inte bara ha stora runda ryamattor om man ska ha en rund matta. En långsmal hall är perfekt för mindre runda mattor. Det blir som små öar av färg som man kan hoppa mellan, ger ett mer levande intryck.



Melaminserien Isak hittas på Åhlens för 99kr.
De här kommer iallafall vi äta vår semsterfrukost på :)





Löparen Karamell 40x140 cm 39,90kr på Åhlens.
Nästan ett måste när man dukar upp sommarfikat på uteplatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0