Hjälp!

Min sambo och jag har sålde vår bostadsrätt i Södertälje för två månader sen.
Vi har hållt på och renovera den ett bra tag, men den hade verkligen blivit jättemysig.
Men med tanke på att den bara va på 47 kvm och vi väntar tillökning så funkade det inte
att ha kvar den :(
Istället så flyttade vi in i en lägenhet i Trosa, kom dock överens om att vi inte skulle lägga ner
några jättesummor på renovering. Lägenheten var hyffsat fräsch och vi vill ändå vidare till ett
hus tämligen snart. Så det blev bara lite färg på väggarna och sen flyttade vi in.

Nångång inatt när jag va uppe och vanka så märkte jag dock till min fasa att vårat kök verkligen är
sjukhusvitt! Vita luckor och vitt kakel!
Jag älskar färg och mönster och bestämde mig för att det här måste vi genast ändra på.
Så innan jag skulle hämta min kära far från Skavsta idag så passade jag på att införskaffa lite kakeldekor,
så nu blir iaf kaklet vit och svart-rutigt. Alltid en början..

Sen gick jag på jakt efter ett par riktigt galet ceriserosa gardiner, skulle se asbra ut tillsammans med den gula
Sex Pistols-postern.. Men jag hittade tyvärr inga.. Ska kolla en vända i Södertälje imorgon, annars får jag väl sy själv.

Nej, nu ska det sättas upp kakeldekor.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0