Sommarkväll.


Vilken dag det har varit!

Tokvarmt och med strålande sol precis hela tiden. Riktigt skönt, men man blir dock rätt trött när man är lite extra tjock och det är så varmt.. Jag började måla om våra pinnstolar till köket igår. Tanken va att de skulle göras klart idag, men jag orkade inte i värmen, får ta dem imorgon. Jag drog till Plantagen istället, man kan aldrig få för mycket växter. Kelly´s storasyster Sandra har en jättefin och jättestor Hibiskus i sitt vardagsrum som jag är galet avundsjuk på. Men idag till min fröjd så hade de massa olika hibiskusar inne! Tänkte köpa en rosa, men sen föll jag för den här. Hoppas den blir lika stor och fin som Sandras..



Satt och gick igenom lite gamla bilder.
Hittade den här på Kelly när han tar det lungt och röker cigarr på balkongen, härlig stämning i den bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0