Nageltrång?

Vi har varit på BVC idag. Vilmer väger 6723 gr och är 66,5 lång :) Han har tillväxt period nu, så jag måste amma lite mer. Han hade nämligen inte gått upp riktigt så mycket som han borde.. Så nu är det bara att amma på. I värsta fall så får vi lägga till ett mål med ersättning om han inte börjar gå upp i vikt, och det vill jag helst inte.

Sen så upptäckte jag att han va röd och lite svulle om ena tån igår, så jag passade på att fråga om det också. Han har tydligen typ nageltrång! Kan bebisar ha det? Så nu ska vi lägga omslag med nån sorts gel fram till onsdag, är det inte bättre då så ska Ville få lite antibiotika. Stackars skrutten :(


Kommentarer
Postat av: Caroline

STACKARS liten! Hoppas att de ger med sig!

2009-11-17 @ 10:16:42
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0