Prag-planering

Skrev tidigare att jag fick en Pragresa för mig, Vilmer och mormor i 25-årspresent. Vi, eller rättare sagt mormor, har inte haft tid förut. Men nu så har vi bestämt att vi ska åka ner den 5 december och stanna där i 3 dagar. Vi har hittat ett jättemysigt hotell som ligger mitt i centrala Prag. I slutet av november börjar det stora julmarknade i Prags Old town som håller på varje dag ända till årsskiftet. Ska bli mysigt med stor julmarknad, då kanske man kan ladda upp med lite ordentlig julkänsla i år.


Julmarknad på Stora torget i Old Town, Prag.

Måste åka till Polisen och fixa ett pass till Vilmer.. Kan ju vara bra att ha hur som helst, då kan man ju åka iväg när man vill. Kanske åka ner till Polen och hälsa på Vilmers morfar på jobbet, eller en snabbtripp till London kanske och gå på Hamleys Toystore.. Det borde vi verkligen göra :P


Kommentarer
Postat av: miserable fat belgian bastard

då missar du ju min födelsedag! :)puss catti

2009-11-06 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0