Onödigt skit..

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 30 år och en månad exakt idag.
2. Vem var den sista du träffade? Vilmer
3. Hur lång är du? 166 cm...
4. Vilken var den senaste film du sett? "2 fast 2 furius", den gick på 3:an igår..
5. Vem ringde du senast? Min kära sambo..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "okej :)"
7. Vad är dagens planer? Sova, amma, ut med vagnen, äta.. typ
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, smskonversationer tar för lång tid.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I tisdags när vi va på spinning
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 10:00 när mamma ringde och väckte oss
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, det va en sorglig historia..
14. Vilken är din favoritplats? Hemma med min älskade familj
15. Vilken plats föredrar du minst? Det finns väl inga platser som jag egentligen tycker illa om, däremot tycker jag inte om obekväma situationer utan utväg..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag gift, bor i ett fint hus och är öjd och tillfreds med tillvaron.
17. Vad skrämde dig som barn? Gamla människor och mörker..
18. Vem fick dig att skratta senast? Min underbara son i kombination med min fjantiga sambo :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Man är väl aldrig för ung för att äga musik, oavsett format..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, den stationära står doch och skäms i garderoben..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor enbart..
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fem, fyra är mina, en är Kellys :p
23. Hur många landskap har du bott i? Stockholms län, Södermanlands län och Skåne län
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Mmm.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, kan man ha för många?
26. Är du social? Beror på..
27. Vilken är din favoritglass? Italiensk citronsorbet
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lägga dem på mitt drömhus..
29. Tycker du om kinamat? Ibland, men oftast är det bara flottigt.
30. Tycker du om kaffe? Nope, föredrar the.
31. Vad dricker du till frukost? Grönt te med honung 
32. Sover du på någon särskild sida? Den sidan som är närmast dörren
33. Kan du spela poker? Nej, inte intresserad
34. Tycker du om att mysa? Finns det något bättre?
35. Är du en beroendemänniska? Ja, värsta sorten
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Fyra andra personer faktiskt :P
37. Vill du ha barn? Har redan världens underbaraste lilla skruttprutt :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, har haft turen att slippa det :P
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, dock inte i Sverige, badar bara i havet utomlands.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till Vilmer eller saker hem.
42. Äger du dyra smycken? Endel, har en generös sambo :P
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En portion spagetti och köttfärssås
45. Vem är den roligaste människan du känner? Beror helt och hållet på situation
46. Berätta om ett ärr på din kropp? Har ett ärr på magen efter en navelpiercing som jag slet av när jag surfade.
47. Vad har du för ringsignal? "Girlfriend" med Avril Lavigne
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har varit manisk och sparat allt
49. Flirtar du mycket? Nej, inte längre
50. Vart togs din profilbild för din blogg? När jag och Kelly va i Milano ooch förlovade oss
51. Kan du byta olja på bilen? Det gör kille på servicestället, så jag behöver inte kunna det.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, fått en och annan P-bot dock
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson
54. Läser du dagstidningen? Det händer
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja, jag gör nog det :) när jag tror att ingen ser..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Star FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En adress i Katrineholm
59. När var du i kyrkan senast? När vi var i Venedig i mars
60. Vilka personer utmanar du? Folk som inte har nått bättre för sig

Kommentarer
Postat av: Bibberor

Jag skäms över att du ens gör en sån där lista... är du säker på att jag inte är adopterad?



/Lillebror

2009-10-22 @ 15:12:23
URL: http://mono.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0