WTF?!



Icas nya reklam.. Visste inte riktigt hur jag skulle ta till mig den först. Är det okej att garva åt den liksom? Kan ju vara lite känsligt sånt där..  Sen läste jag en artikel om den i Expressen, den handlar om att sudda ut fördommar kring funktionshindrade och öppna upp möjligheten för dem att lättare få anställning.

Läs artikeln här:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1742097/nya-reklamfilmen-vacker-debatt-jag-tror-den-kan-gora-nagot-bra

Så nu har jag bestämt mig, jag tänker garva åt den. Inte bara för att killen är helskön, för det är han. Utan mer åt mig själv för att min första rektion var att den inte va okej. Smäll på fingrarna för mig, den är mer än bra.. Den är skitbra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker också den skitbra! Just av den anledningen att man får fundera på sina fördomar lite...

2009-10-24 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0