Nåtarö

Älsklingens familj har haft sommarställe ute på Nåtarö, Stockholm skärgård, i alla tider. Det är en ö där det är förbjudet att bygga sommarstuger eller fasta byggnader, så alla bor i stora tält. Det är en jättecamping alla 60-talet med superstora tält med kyl, spis, ordentliga golv och prylar. Supermysigt, som sommarstugor fast av tyg :P. Nu har vi köpt en egen tältplats med tält. Tältet är 4x6 m och har en liten veranda :). Det är helt oinrett förutom en dubbelsäng, så vi behöver fixa lite, men jag har värsta planerna för det :). Vi ska ut och riva det och lägga det i vinterförvaring nästa helg, då ska jag lägga upp bilder så ni får se hur det ser ut :P

          

Nåtarö Sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Susanne Lindh

Hej!



Jag har försökt att ringa dig på ett mobilnummer men inte fått tag på dig, försöker så här istället. Anledningen är att jag har hört att ni vill sälja ert ställe på Nåttarö. Stämmer det? I så fall är jag intresserad. Du kan väl höra av dig, mitt mobilnr är 0734422290.



Mvh Susanne Lindh

2011-05-10 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0