Lördag.

Jag och Ville trampade ut till mor och far imorse när vi vaknade, skönt med en lång morgonpromenad. Kelly fick ligga kvar och sova, han tog bilen ut senare på dagen.. Satt i solen på altan och myste hela förmiddagen :)
Pappa har fixat en gasspis med ugn från Polen till vårt Nåtarö-tält, 1700 spänn.. Satté!
Vid ett tiden drog vi iväg en sväng på loppis, och kära hjärtanes vilka fynd vi gjorde :)
En tallrik från Gefle, mönstret heter Blad. Och fyra assietter från Rörstrand, mönstret Tebe. Betalade 5 kronor stycket :) Hade tänkt sälja dem på Tradera, men jag kan nog inte det :P
Sen hittade jag en String-telefonhylla för 50 kronor! Fynd fynd fynd! Och så ett par jättesöta pilotbrillor till Ville :) Hittade fyra tekoppar med fat till min bror också, men dem har han tagit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0