You´ve got to be kidding me!

Har haft en superskön påskhelg, mys och lugnt hela tiden. Solen har strålat, fåglarna kvittrat och det har varit riktig vårvärme. Vi satt på mammas och pappas altan igår, det va dryga 20 grader där solen låg på..
Idag vaknade vi klockan sju, det såg mörkt och grått ut bara. När jag kollade ut genom sovrumsfönstret så ser jag att snön bara vräker ner! Och då menar jag vräker! Inga små fina snöflingor utan stora och tunga av blötsnö. Det här kan väl inte va sant!? Alla vårtecken då? Och vårvärmen?
Kusin och hennes kille skulle byta till sommardäck igår.. Får se hur det har gått.

Kommentarer
Postat av: Egh

oxå haft en bra helg, men var är bilderna på vilmer ?



Inga filmer på väldigt länge heller.



Hur går det för hemmapappan, flyr han ut med barnvagnen i Trosa, eller klarar han nuärjagsubventioneradhemmapappasommåsteklarameränminhustruochdessutomvarasexignärhonkommerhemochkräverattmatenstårpåbordetpressen ?



undrar dessutom vem som utvecklas mest,förlåt, kommit längst, Vilmer som barn, eller Kelly som make.

2010-04-06 @ 21:07:22
Postat av: Marica

Efter noggrant övervägande så vågar jag nog påstå att Vilmer utvecklas som en nio månaders pojke ska utvecklas, Kelly däremot har vuxit mest i sin roll som make/hemmafru :)

2010-04-07 @ 11:30:29
URL: http://nittiofemkvadrat.blogg.se/
Postat av: egh

Bra svar....

Har du kollat på bilderna som jag skickade till dig?

Har vilmer som bakgrundsbild på min lilla dator.

Han är ju hur härlig som helst.

Vi syns på fredag, hälsa hjältarna.

2010-04-07 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0