Tjejkväll.

Igår hade jag tjejkväll/minimöhippa med kusinerna :)
Jag fick en goodiebag med lite må-bra-prylar :) Vi prövade brudklänningen och jag har numera "smoething old, something new, something borrowed, something blue and a silver penny for her shoe". Till middag mumsades det tacos och kusin Lina hade gjort franska macrons :)
Och så spelade vi spel och kollade på en massa gamla kort. Jag har numera bildbevis på att Ville faktiskt ser ut som mig också :)
Tack för en supermysig kväll! Tyvärr va jag en klant och glömde ta med mig kameran, men kusinerna va utrustade så de kommer med ett mail senare :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan va kul för dig med en riktigt bra tjejkväll/möhippa!! De är du värd vännen! Hörs imörn! Pöss

2010-02-15 @ 23:35:30
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0