Babyproofing

Håller på att planera all bebissäkerhet som måste fixas här hemma.. Snart är ju vår lilla herre mobil, så det är lika bra att sätta igång nu innan han slagit ihjäl sig. Vi har två oerhört vanliga Billy-bokhyllor i vardagsrummet som är fyllda till bristningsgränsen med böcker och annat bråte, en riktig deathtrap med andra ord. Har bestämt att vi ska sätta dörrar på dem, men dörrarna från IKEA är som bokhyllorna ganska så osexiga i sig. Därför har jag tänkt att jag ska tapetsera dörrarna så att de ser lite roligare ut.. Antingen ska man ha nån cool retrotapet eller så ska man ha en fototapet. Jag är faktiskt ganska sugen på den här från Rusta, fast jag skulle vilja ha den med solnedgång..

Har ni några förslag på tapeter eller annan snygg babyproofing?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0