Idag vaknade jag och insåg att jag har blivit Svensson, eller värre :P

Jag har alltid haft ett sund smula förakt mot folk med husvagn. Alltså husvagn i sig är väl fint, jag har mer problem med att det ska va så hurtigt och jävligt. Familjen Svensson med 3 ungar inklämda i nån sorts bakelitlåda på hjul, där frugan har färgkoordinerat allt med prylar från Rusta.
Idag insåg jag att jag är värre. Jag sitter och planerar hur jag ska färgkoordinera vårt säsongstält på Nåtarö i sommar. Greppa den liksom, det är inte ens en husvagn, det är mer ett jättestort förtält. Okej, det har klickgolv och veranda, but it´s still a tent :P Men det spelar ingen roll, jag längtar som fan ändå. Och nu kan jag nästan förstå hur familjen Svensson kan spendera hela semestern i sin bakelitlåda, det är lite soft faktiskt..
Hur som helst så har jag hittat lite prylar som jag bara måste ha i mitt tält:
Tallrikar och glas i lyckliga färger, från Rusta.


Massor av plastmattor, även de i lyckliga färger och från Rusta.


Hylla från IKEA. Målas   vit och hyllplanen kläs i nån fin vaxduk, snyggt och lätt att hålla rent. Funkar både som förvaring och rumsavdelare..

Sen hade jag tänkt att fynda resten på loppis. Billigt, miljövänligt och mer personligt. Ska försöka få tag i nån liten trädgårdssoffa i trä till verandan. Vill ha en solgul soffa där.. Har massor av idéer, Så att så fort vi har gift oss kan all snö få smälta undan så att det blir sommar igen :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh så färgglada glas.. det gillas!!

2010-01-28 @ 21:58:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Farbror Benny

Vi har Ivar-hyllor som vi inte ska använda, tänkte faktiskt slänga dom, hör av dig om du vill kolla!

2010-05-29 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0