Tiden går för fort!

Innan vi fick Vilmer så bestämde vi att vi skulle dela föräldraledigheten 50/50, ta 8 månader var och sen spara resten. Efter det så började massa saker röra på sig på Kellys jobb och han pratade om att skjuta fram sin pappaledighet till semestern. Helt okej med mig.

Men nu idag så kom han hem och det första han sa när han klev in genom dörren med ett stort leende va "Jag ska gå på min pappaledighet." Vad säger man då? Vi hade ju kommit överens och jag tycker att det är jätteroligt att han vill vara hemma med Vilmer så länge.. Många pappor vill inte, eller har inte möjlighet till det. Men nu kan jag inte sova för att jag blev alldeles deppig över att min mammaledighet är slut den 1 mars.

Tiden har ju gått för fort, jag har inte hunnit njuta färdigt! Tänk om det är enda gången jag får vara mammaledig? Jag tycker att det är mysigt att vara hemma med mitt lilla knytte!


Sista timmarna med bebis i magen.


Stolt pappa.


På väg hem från BB


Badar i mormors diskho


Sover med mamma


Hänger i retro-babysittern


På besök hos kusin Elvira

Totalt superdeppig! Varför går det så fort för??


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa bloggveckan ever.

Saknar kanske lite actionfilmer med Brad Vilmer.

Nu när bloggveckan avslutas med hur fort tiden går, så vill jag påminna om att så snart det blir sommar så kommer mofa och BV börja att öva sina STK (stunttrick).Vi kommer att börja med lite wheelies med zoomern, sedan kommer vi att öva speedkörning med båten i Trosa kanaler, sommar sommar hej hej.

2010-01-15 @ 21:37:22
Postat av: evelina

så söööötttt

2010-01-24 @ 16:44:36
URL: http://www.ev.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0