Wanna be my friend on facebook?

Vad är det med folk och alla de här facebookvännerna? Alla har typ 350 vänner. Tur att det finns facebook då, annars måste ju folk ha vidrigt höga telefonräkningar om man ska hålla kontakten med alla..

Nej men allvarligt talat. Folk skickar vänförfrågningar fram och tillbaka, men man snackar typ aldrig med majoriteten av alla de man har på sin vänlista. Och får man en väninbjudan som man väljer att svara nej på så blir folk förbannade, på RIKTIGT! Kelly ignorerade en inbjudan från en tjej som han jobbade med för längesen. Det restulterade i ett surt mail "All respekt för ditt besult alltså man, men får jag fråga varför du hatar mig!?". Eller nått sånt..

Snackade med min ena svåger om det igår. Han hade hittat brevbäraren på sin kompis vänlista. Sweet, imorgon ska jag adda tanten på ICA och Vilmers BVC-sköterska. För jag har ju pratat med dem, alltså är vi vänner på facebook.


Kommentarer
Postat av: Anna Munkhammar

Ibland är jag så nöjd över att jag är efter och inte har facebook. :-)

2010-01-15 @ 17:04:27
URL: http://munkhammar.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0