Oh yes it was!

Det va tredagarsfeber! Idag gick febern ner helt och efterföljdes av små röda prickar på bröstet och halsen, allt enligt vårdguidens anvisningar :P Skönt att skruttis mår bättre nu, påfrestande när han mår så dåligt och man inte kan göra något.
Idag har vi även bytt köksbord. Plockade ner Perstorpsbordet som jag ärvt av min farmor, det gamla åkte upp på vinden. Sen har jag varit ute på äventyr idag också, Jag har hämtat fynd :) Hittade 4 st Svante Schöblom stolar på blocket :) 300 kr för alla fyra! Världens klipp! Fick dock åka en bit för att hämta dem, men det va det värt!
Lite kromputs på benen, vaxa upp plasten och nytt tyg till dynorna så blir det asbra! De ser riktigt bra ut tillsammans med köksbordet också :)

Kommentarer
Postat av: sara

hej!!! vad komiskt, du var nyss inne på min blogg o så läser jag att du köpte våra svante stolar i Motala. Tänk var världen är liten..skoj att du gjorde dem så fina...

2010-04-09 @ 00:02:43
URL: http://www.saax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0