Superdag med hjältarna.

Idag har vi haft världens mysdag med vår son, all energy towards him liksom. Känns som man gick  miste om en massa mys under de sista dagarna innan bröllopet och på själva bröllopsdagen. Kellys pappaledighet har börjat nu, jag har en vecka semester innan jag börjar jobba. Så nu är det mamma, pappa och Ville för hela slanten, familjetid hela tiden. Man måste ju passa på..
Idag har vi varit uppe i Stockholm. Va på Aquaria ute på Djurgården, det va askul. Ville tyckte att det stora akvariet med hajar och en massa småfisk va otroligt spännande, så vi stod mest där och tittade och pekade :) Övrig tid satt vi i kafeterian, käkade puré och tittade nyfiket på alla människor. Ville träffade en lite Sofia på nästan 1 år som han flörtade vilt med också :)
Nu sover lillplutten sött efter dagens äventyr, Kelly och jag ska mysa ner oss i soffan ett tag och bara ta det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: egh

grinar så fort jag tänker på er tre, läsa bloggen framkallar störtskurar.

2010-03-03 @ 08:14:11
Postat av: Sara

De är bra att ni passar på, man vet inte när man inte har tid! Ta hand om familjen! Tack för myspyset idag! Love***

2010-03-03 @ 14:51:44
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0