Han är så klok min unge..

Jag va ivåg igårkväll, konferens med jobbet. Idag jobbade Kelly sent, så jag och Ville har haft tid att chilla lite själva.
Vi va hos mummu och träffade gammelmummu och gammelmoppa, de är nere från Långsele och hälsar på. De ska med till Polen i helgen. Vi åkte dit direkt efter dagis och käkade middag med dem.
När vi kom hem bytte vi om till jamis och kröp ner under en filt i soffan. Där låg vi sen och pratade i nästan en timme.. Vi har pratat om att hoppa i vattenpölar och om den lilla lekstugan på dagis. Man får hoppa i vattenpölarna för fröken säger Vilmer, och säger fröken det så är det väl så det är.
Sen har vi pratat om Majjun och hans schampooberoende. Vilmer börjar bli orolig för sin väns hälsa, vi får kanske skicka honom på rehab.
Sen har vi konstaterat att motor på traktorn som han fick av moppa funkar perfekt, men skulle den gå sönder så är det bonden som lagar den.
Han vet så mycket saker min unge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0