Hotellpanik!

När jag skulle checka in oss på flyget till Londoni förväg idag så såg jag att jag hade fått ett mail från bokningssidan till hotellet där det stod att jag skulle kontakta vårt hotell.
Jag ringde dem och de berättar att det skett ett misstag och vårt rum har blivit avbokat. När jag ska ge receptionisten mitt kortnr igen så upptäcker hon att vårt rum inte är ledigt de två sista dagarna av vår resa, PANIK!
Jag ringer upp bokningssiten och skäller och hypervemtilerar om att vår bokning har blivit överbokad.
Tjejen i kundtjänst va dock cool och fixade ett rum åt oss på ett trestjärnigt Bed&Breakfast i samma område till ett reducerat pris.
Vilken tur att vi upptäckte det hemma och inte när vi va på plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0