Dags att börja ladda..

Det där med att börja ladda är inte direkt min starka sida.. Antingen överladdar jag så att jag blir ett jävla vrak, eller så laddar jag förlite och bryter ihop halvvägs in. Jag kommer ihåg en simtävling jag hade när jag va typ tolv. Jag va så vansinnigt förberedd inför den tävlingen, hade tränat massor, visste att jag hade solklar chans på både personbästa och guldmedalj på alla fyra distanser jag skulle köra.. Sen började jag att ladda.. Det slutade med att jag blev diskad på tre av fyra sträckor, en på tjuvstart och två på slarviga vändningar.. Den fjärde satte jag både personbästa och tog guld på, de andra skulle jag gjort det på om jag inte varit så övertänd.
Jag ska börja ladda lite lagom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0