Oh, how I miss this!


Missförstå mig rätt, jag uppskattar verkligen det vita vinterlandskapet. Men när HalvVasan är åkt så får det gärna bli töväder..
Jag saknar den röda stugan omgiven av träd och gröna löv. Jag längtar tills vi kan börja påta i trädgården igen. Vi ska fixa odlingsbänkar och ett miniväxthus i år. Vilmer får en egen odlingsbänk, han ska ha sockerärtor säger han. Är väl lika bra med tanke på att han åt upp varenda en som kom förra året. I växthuset ska vi ha tomater, massa tomater! Och potatisen ska sättas i låda den med. Förra årets potatisland var fint, men lite för skuggigt.. Där bygger vi en lekstuga istället, eller en Lejonkungenklippa om Vilmer får välja :)
Åh, jag behöver frisk luft och ljudet av ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0