Vart tog tiden vägen?

Jag kan helt ärligt säga att jag vet inte vad jag gjort idag. Jag vet att jag fått massor gjort och att det har gått bra, men jag vet inte hur jag gjort det. Det känns som att jag har snabbspolat mig genom hela dagen. När jag väl satte mig ner för att gå igenom min inkorg så va klockan nästan tre, då slog det mig också att jag inte käkat nån lunch idag. Det löste vi med en varmakoppen medan jag plöjde igenom mailen. När jag är klar tittar jag upp på klockan och konstaterar att den är 15:15.. Vad var det för nått idag? Helvete, helvete, helvete! Dagis stänger 16:00 idag! Snabbt ringa Kelly, springa ner och avsluta dagen för att sen kasta sig hemåt. Hoppas dagens tempo håller i sig till kvällens löprunda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0