Det som ger energi

Hade föreläsning/Lean-workshop med folktandvården Gävleborgs landsting idag. Det gick sjukt bra! Var så hög på endorfiner när jag satte mig i bilen för att åka hem att jag kände mig som en rockstjärna!
Men det är inte det som det här ska handla om.

Igår när jag fyllde år fick jag ett armband av Vilmer och Kelly och så lite underkläder av Kelly.
Imorse när jag lämnade Vilmer på dagis sa fröken grattis i efterskott och frågade Vilmer om vi haft kalas för mig. Vilmer svarade "Ja, vi åt efterrätt. Mamma fick ett armband, en tuttekasse och kalsonger."
Vad säger man då? :)
Sen när jag kom hem från Gävle ikväll så hade Vilmer en överraskning till mig. Fröken hade hjälp honom göra en liten pappersask med ett blått snöre. I den låg ett jättefint litet pärlarmband med silverhjärtan som han gjort åt mig när de hade pysselstund.
Mamma hjärtat svällde över så jag fick blinka bort tårarna, han är så fantastisk min lilla hjälte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0