Inspirera mera..

Är på väg in till jobbet, har lämnat Vilmer på dagis..

Jag har känt mig väldigt ur fas, omotiverad, opepp den senaste tiden. Med mitt jobb måste man va i fas, man måste va motiverad.
Jag behöver inspiration för att vara motiverad, jag behöver omge mig med ledare, inte chefer.
Jag behöver inspireras för att kunna inspirera..

Den här veckan har jag gått upp vid fem varje morgon, gått bort till gymmet och kört ett styrkepass varje dag innan jobbet. Jag älskar att känna pulsen gå upp, blodet pumpa och musklerna jobba. Boosta mig själv med lite endorfiner. Det hjälper mig att fokusera, det hjälper mig att orka inspirera mig själv, det hjälper mig att sortera. Jag ställde mig och stretcha under ett träd på väg hem, kände solstrålarnas värme silas ner genom löven, då bestämde jag mig:

Jag kommer inte att vara besviken på att inte bli inspirerad, jag ska inspirera mig själv, jag ska inspirera de mina..

Alla människor vill utvecklas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0