Kan jag få två dagar till, tack..

Vilken helg vi har haft! I fredags var Kelly på Ozzy-konsert med Mats, de hade jättekul och va inte i säng hemma hos Mats i Södertälje förrän 04:00. I lördags var jag på tjejkväll med en massa goa bruttor, det blev både en eurovisionsseger för Loreen och Sverige toppat med utgång på Torekällberget. Hemma och parkerad i sängen va jag också vid 04:00. Söndag förmiddag kom Kelly och hämtade mig ut till stugan där Mats och Vilmer väntade. Vi har grillat korv, gräset har klippts, legat på rygg och stirrat på den blå himmelen och käkat jordgubbar med mjölk. Helgen har varit fantastisk, men kan vi få två dagar till att vila upp oss på kanske?

Kommentarer
Postat av: Sara

Måste bara säga att de va så jävla roligt att hänga i lördags!!! Saknar dig massor!! Love you bejb! <3

2012-05-31 @ 09:30:51
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0