Designer Hell!

Idag släpptes Jimmy Choo´s kollektion för H&M..
Kan ju säga att det var en mindre omöjlighet att komma in. Eller omöjligt va det väl inte, men med tanke på att jag varken va beredd att tälta eller få en polisanmälan för misshandel så blir jag utan de där fina pumpsen :(
Jag ska försöka att beställa ett par från H&M´s hemsida, men det verkar ungefär lika omöjligt just nu.. Det tråkiga är att om en vecka så kommer det ligga massa annonser uppe på Tradera där nått pucko säljer hela lagret som de har köpt på sog till ett vansinnigt överpris :(

Min "lilla" kusin är på besök i sverige, hon ska hem till mor och far idag.. Det ska iaf bli roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0