Stängt pga sjukdom

Vi håller stängt idag pga magsjuka.

Jag började kl 17:00, fick ställa in tjejhäng med tant Sara.
Vilmer kräktes första gången typ två timmar efter mig, över hela hallgolvet.. Varpå han förbannade sitt lördagsgodis och skulle aldrig mer äta det.

Kelly stod emot längst och har tagit hand om oss hela kvällen/natten. För 30 minuter sedan var det hans tur.

Klockan är strax efter tre och jag är lycklig om vi får mer än 20 minuters sammanhängande sömn inatt.
Jag skojar inte när jag säger att det här är det värsta i sjukdomsväg den här lilla familjen har upplevt..


Kommentarer
Postat av: Mummu

Är ni friska nu? Nu kommer ni billigt undan när Vilmer slutar med lördags godis.

2013-01-28 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0