Herr Muffin

Min Svägerska Catti har en hamster som hon fick av mig under tiden jag va gravid.. Jag såg honom när jag va och skulle köpa mat till våra kampfiskar.  Som alltid när man är i djuraffär så är det obligatoriskt att titta på ALLA djur, fast man bara ska ha fiskmat. Och där var han.. Herr Muffin.. Han var alldeles ensam och olycklig. Detta grundar jag på att han va det enda djur jag någonsinn varit med om i en djuraffär som kommit fram till kanten på buren och kraffsat hysteriskt där man stod. Han behövde helt uppenbart nån som tog hand om honom. Kelly är inget större fan av hamstrar andra kryp, plus att vi väntaade barn, så oddsen för att jag skulle få ta hem den va lika med noll.. Så jag ringde Catti och övertalade henne om att Herr Muffin behövde räddas, var på hon sa jag och jag köpte honom :) Herr Muffin har det nu mera alla tiders, han har till och med en "hamsterboll" som gör att han kan springa fritt i vardagsrummet då och då, fast i bollen så han inte kommer bort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0