Apropå ingenting

Jag har räddat en lampa idag. Den stog i ett hörn på Återbruket här i Trosa. En superhäftig 70-tals funkis golvlampa, typ lite Scandinavian modern-stil, som har stått i ett gammalt bibliotek som skulle renoveras. Den kommer dock inte att passa hemma hos oss, funkar inte riktigt med restan av allt.. Men den kommer att passa perfekt hemma hos mina föräldrar, de bor i ett funkishus.. Så nu måste jag prångla på dem en lampa.. Men pappa kommer att förstå, den va bara tvungen att räddas. Lägger upp en bild på den imorgon, när jag har tvingat in den i en miljö som gör den rättvisa.

Kommentarer
Postat av: egh

Nu är det en glödlampa monterad, fungerar alldeles utmärkt att sitta under lampan och läsa. om nu Marika skulle fota den och lägga ut på sidan.

2009-12-26 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0