Pyssel-Marica

Har hållt på att pyssla och dona här hemma i två dagar nu.. Har fixat ordning i Vilmers rum, verkligen på tiden, det blev jättefint. Hoppas att han kommer tycka om det sen när han är gammal nog att leka där.
Har hållt på att julfixa lite också, satt upp en ljusslinga ute på balkongen och stökat runt här inne.

Jag, Vilmer och lillebror va på loppis idag också. Jag gjorde värsta fynden! En byrå till Vilmers rum, tre gamla apotekarburkar i glas (ska ha polkagrisar i dem nu till jul), en elektrisk ljusstake till hallen, en asgrym taklampa till sovrummet och det bästa fyndet av alla, en emaljerad "glöggkastrull" komplett med spritbrännare och allt i designen Lotus av Grete Prytz för 50 spänn! Happy happy joy joy!



Jag har även bakat en björnbärspaj som vi unnade oss till efterrätt efter middagen. Hade egentligen tänkt att ha den till imotgon när både Tissan och Linn ska komma förbi, men jag får väl baka en ny..


Kommentarer
Postat av: egh

gillar din små avslut, happy happy joy joy.

Ta gärna med lite paj nästa gång.

2009-12-03 @ 15:25:35
Postat av: Taru

Åååh vad fiin den är!!! Ta med mig till denna loppis=))

2009-12-08 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0