Parken Zoo!

Idag har lilla familjen varit på Parken Zoo i Eskilstuna. Det är nu jag ska ha ett utlägg om hur roligt det var för Vilmer att se alla djuren. Men allvarligt talat så är han tre veckor gammal, han sov genom hela vistelsen. Vi åkte mer för att jag och Kelly behövde något att göra och maskerade det som "småbarnsfamilj på utflykt". Vi tyckte dock att det var fantastiskt spännande med alla djur :D, det är ju trots allt drygt 20 år sen någon av oss var där. Vi får väl ta med oss vår sovande son dit om några år igen, så kanske han håller sig vaken :D

En av de mytomspunna vita tigrarna

Jag förälskade mig i dvärgflodhästen, men jag fick inte ta med den hem för Kelly..



Far och son på utflykt :D


En sån här vore fin på balkongen istället för min lilla i plast, fast jag vet inte hur den skulle trivas..


Fantomen firade sin 40-årsdag, det syntes.. Man skulle väl kunna säga att han var lätt ur form :P Men hur många medelålders seriehjältar håller kroppen i trimm egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0