This is love!


Det blev inget Ikea idag, inte för min del iaf.
Efter en natt fylld med febertoppar och de illvilligaste förvärkarna jag haft hittills, så var det bara för mig att vackert stanna hemma och sova. Det behövdes iof, så jag ska inte klaga.. Kelly åkta iaf till Ikea med lillebror och mamma. Han köpte nya säng till oss, så nu har vi uppgraderat oss från vår minililla 140 till en (i mina ögon) superstor och megalyxig 180 säng. Jag kan ligga på tvären i sängen utan att fötterna sticker ut utanför!

Förutom sängen så köpte han också den blommiga mattan som jag så gärna ville ha! Det ni, det är kärlek! Han är så snäll som låter mig härja runt här hemma! Och kolla vad snygg den blev tillsammans med vårt nya soffbord från Indori! Visionen stämde överens med verkligheten igen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Söt blogg :D va fint ni har hemma. gillar din lampa ;D blev ju fin (min är eg inte ens klar än, orka måla svarta streck ;D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0