vilket underbart liv


Idag har varit en riktig superdag!

Vädret har varit superfint, första dagen på två veckor. Är så glad att jag sett lite sol och kännt lite värme, trots att jag är höggravid och allmänt svettig på det stora hela. Sen är jag så glad över att vi flyttat till Trosa! Bilden tog jag när jag och älsklingen va ute och gick en sväng vid åtta-tiden ikväll. Det är Trosa Kvarn, som ligger typ 50 m från vår lägenhet. Så najs att ha lite mysig omgivning!

Sen har vi varit på MVC idag också. Bebisen har växt jättemycket, så vi fick en remiss på ett extra ultraljud för att göra en uppskattning av Prickens vikt. Är bara drygt två veckor kvar nu, så jag skulle ju vilja veta om det är en femkilos klimp som bor där inne eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0