Nelly High Heels-party Norrköping 2009-11-20

Va med Catti i Norrköping den 20:e, vi va på High Heels-party. Det va helt okej faktiskt, fick en goodiebag med massa fina saker bla en berlock från Mi lajki.



Det va verkligen galet mycket folk. Det fanns tjejer som hade köat sen 16:00, festen började 21:00, bara för att få ett par pjuck! Allvarligt alltså! Testa jobba istället! Då kanske ni skulle ha råd att köpa skorna!

  

Förutom skorna, så va hela upplevelsen helt surealistisk. Jag har aldrig sett så många korkade tjejer på en och samma plats. Bakom oss i kön in stog det ett gäng tjejer, typ 18 år gamla. Herregud! Vad är det för fel på dem? Inte för att töserna inte va trevliga, för det va de, men de hade ett intellektuellt djup som ett shotglas. Större delen av samtalet gick ut på vem som hade vems paket av Marlboro Lights, samt vem som spydde röd Bacardi Breezer vid senaste besöket på korgen där eventet hölls. Inte nog med att de va som en skränande flock kajor för sig själva, de skulle blanda in hela sin omgivning i samtalen också.. Då tror man ju att en 18-årig blondin med rosa läppglans ska bli lite avskräckt när man säger att man är 25 och har en liten son hemma. Icke! Då fick jag istället höra om hur mycket hon spydde på sin 18-års dag, pepp!

Väl inne och på behörigt avstånd från Spy-Pia & Co, konstaterar jag och Catti att vi är tillbaka i första klass igen. Det va verkligen som att gå på lågstadiedisco, fast med sprit. När jag gick på mitt första disco hade jag och min bästa kompis likadana tajts och jeansskjorta samt en mycket trendig tofs på ena sidan av huvudet. Det va lite samma fenomen nu, alla tjejer såg likadana ut. Oavsett om man va 140 eller 210 cm lång, vägde 45 eller 103 kg så hade ALLA samma modell på klänningen, det enda som varierade var färgskalan.. Tjejer är såna jävla flockdjur, skrämmande!


Kommentarer
Postat av: Emma Eleonora

Det är min generation det! Inte ett dugg skrämmande!

2009-12-07 @ 08:01:10
URL: http://impulsivee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0