Nightmares :S

Vaknade nyss av att jag drömde mardrömmar. Kommer inte ihåg vad jag drömde om, men jag va rädd när jag vaknade iaf..

Har varit seg och sonkig hela kvällen, känns fortfarande som om jag håller på att bli sjuk. Lilleskrutt har också varit seg och gnällig. Det känns ju inte så upplyftande om han också ska bli sjuk..

Kelly ska iväg på utbildning hela nästa vecka. Funderar på om vi ska ta och åka en sväng upp till norrlland och hälsa på min mormor och morar då. Har inen lust att sitta hemma själv på kvällarna i en hel vecka.. Vi får väl se vad det blir, men något måste jag hitta på iaf..

Ska väl sitta uppe ett tag till nu, tills jag har ro att somna om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0