Weekend i Långsele.

I helgen har jag, Vilmer och Vilmers mormor varit i Långsele, Ångermanland, och hälsat på min mormor och morfar. Klantig som jag va så glömde jag sladden till kameran, så jag har inte kunnat ladda upp några bilder under tiden vi var där..
Helgen bjöd hur som helst på långa höstpromenader utmed älven och mormors supergoda klappgröt samt en hel del själslig rekreation. Han även gå på loppis, fyndade världens finaste gröna lampa :) Skönt att komma någonstans där allt är som vanligt och inget är särskillt bråttom. Änglatrumpeten och daliorna blommar fortfarande i mormors trädgård fastän det är långt in på hösten, och morfar lägger sin patiens i godan ro, precis som vanligt, precis som det ska vara..

       
    
   
   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0