VAB

Idag är jag hemma och vabbar.. Vilmer mår jättebra, men med Kelly är det värre.
Stackarn har sovit mellan två filtar på badrumsgolvet hela natten. Jag har aldrig varit med om en så spysjuk människa! Jag låter mycket när jag kräks, men det här lät riktigt smärtsamt! Jag blir hemma imorgon med, får se hur han mår på fredag.. Vi skulle ha åkt på födelsedagsfest hos kusinen i Stockholm på fredag. Känns som att vi skippar det, man vill ju inte va den som ger födelsedagsbarnet magsjuka liksom..

Kommentarer
Postat av: egh

Saknar bilder,nu på en illamående Kelly.



Var är de dagliga bilderna på Vilmer?

2010-04-07 @ 21:53:22
Postat av: Sara

Men stackars Kelly, hoppas han mår bättre nu! Hälsa å krya på han. Hoppas du och Villebus klarar er från de bara..saknar er...puss***

2010-04-07 @ 22:40:52
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0