Julgruppsverkstad och en växande Villeskrutt.

Ikväll har jag och mamma varit på julgruppsverkstad i Ullrikdals Slottsträdgård. Supermysigt, jätteroligt och man ville bara använda allt man såg. Jag lyckades knåpa ihop en julgrupp, mamma gjorde två. Det bjöds på kryddig soppa och jag drack även jättegott chokladthe :) Nu har vi massa inspiration till att göra blomsterdekorationer till alla årstider.
Lite suddig bild, men jag orkar inte plocka fram kameran så en mobilbild får duga..
Kör ett bildmedley på Ville från de senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad, kolla min blogg. Gott nytt år min vän!

2010-12-31 @ 12:06:51
URL: http://monroesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0