Hjältarna och jag..

Jag är så glad att jag har mina hjältar, de är det bästa som finns :)
Vilmer blir bara större och större, han är så fin :) Skrattar med hela kroppen för det mesta :)
Han kryper runt i hela lägenheten nu, det är ingen hejd på honom. Är det inte varje bok i bokhyllan som ska rivas ut så sätter han igång robotdammsugaren och jagar den :) Angående bokhyllorna så har jag förövrigt tröttnat på våra tråkiga Billy-bokhyllor. Lite surt, för de är nyinköpta, inte särskilt dyra men ändå..  Jag ska försöka deala med tanten på loppisen i vagnhärad, hon är ganska bra på sånt. Hon har två 50-tals teakbokhyllor som har stått där i säkert ett år, som hon inte får sålda. Ska se om hon vill göra ett byte, mina Billy mot dem. Billy-bokhyllorna lär hon ju få sålda snabbare, så alla vinner på det :)
Och på tal om loppisar så har det öppnat en ny stor loppis i Södertälje Hamn, vi ska utforska den på fredag, hjältarna och jag.
Lillebror har varit här idag också, jag har hjälpt honom med ett CV.
Han har fått tag på en ny analog kamera. En DianaMini. Den är fjantigt ful-snygg och 80-tals plastig, men tar faktiskt riktigt bra bilder. Så med tanke på att den kostade en knapp femhunka och funkar lika bra som kitschig accessoar som den funkar som kamera så tycker i alla fall jag att det är ett fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0