Loppis med Ville och Lina.

Jag och Vilmer har varit på loppis med kusin Lina idag.
Fick syn på de här stolarna i teak, köpte dem dock inte. Kände att jag borde rådfråga Kelly innan jag köper nya stolar.. Jag ska köpa dem nu hur som helst, på tisdag, loppisen är stängd fram till dess. Är lite trött på mina gravopsykos-rosa köksstolar som vi har nu. De kommer göra sig mycket bättre ute på Nåtarö, plus att de här kommer bli jättefina tillsammans med matbordet jag ärvde av min farmor.. Funderar på vad man ska klä om dynan med för tyg bara..
Däremot så köpte jag lite glas och prylar till bröllopet, samt de här vansinnigt snygga kopparna med tillhörande fat. Eller rättare sagt, jag köpte så mycket glas så att jag fick kopparna på köpet. Kelly älskar dem, han säger att det påminner om några koppar de hade hemma när han va liten :)
Kusin Lina fyndade en jättefin lampfot som jag ska hjälpa henne fixa en skärm till, det tycker jag ska bli jättekul. Vi har ju så många golvlampor här hemma, men nu kan jag fixa och dona med gott samvete :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0