Nu skiter jag i det här.

Tack för möhippan, laserforce va grymt, jag mådde som en räv dagen efter och har träningsvärk i röven.
Jag försöker pussla ihop ett bröllop som passar alla, är ganska stresstig. Saknar kuvertavgifter från en massa folk, ännu mer stressande. Försökte lösa det idag men det gick inte så bra, fortsätter imorgon.. Har pratat förväntningar med min tärna idag, skönt att vi är på samma sida. Fått en skopa skit för att jag är ärlig, uppfriskande. Håller folk om ryggen som säljer ut mig, slutar förvänta sig att folk har råg i ryggen. Ska lösa bröllopsskiten imorgon, nu ska jag ta hand om en supersjuk unge.. See ya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns alltid för dig min vän! Kommer alltid vara påp din sida! Love Ya!

2010-02-10 @ 12:57:02
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0