Jag är inte ett pretentiöst as!

Fick höra på kusinens student skiva idag att min farbror kommenterat ett av mina blogginlägg men jag inte svarat. Jag hade inte ens sett kommentaren. Annars så brukar man alltid se det i "senaste händelser" när jag öppnar bloggen här hemma. Lite fundersam över detta så bestämde jag mig för att kolla i mitt kommentars-arkiv när jag kom hem och konstaterar att jag inte bara har missat den kommentaren. Det fanns helt allvarligt flera hundra kommentarer där som jag aldrig sett och som inte finns publicerade på bloggen! Jag har skickat ett argt mail till blogg.se om detta och lovar att i fortsättningen ska jag försöka svara på alla era kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0