Nygift :)

Plats: Västerljungs kyrka 14.30
Antal stressade brudpar: 1
Antal glömda hindersprövningspapper som försenade vigseln: 1
Ingångsmarsch: Trollens brudmarsch från "Trolltider"
Utgångsmarsch: Ronja Rövardotter
Övriga låter i kyrkan: Utan dina andetag - Kent
Blowers Daughter - Damien Rice
I´m a beliver - The Monkeys
Antal svullna fingrar så vi inte fick på vigselringen: 1 (brudgummens)
Bästa bröllopstal: Alla var fantastiska :)
Brudens dans med sin far: Baby Father - Sade
Bröllopsdans: Jag kan inte skilja på - Melissa Horn
Antal överförfriskade bröllopsgäster: En del :P
Tack till alla som var där och gjord vår dag :) Tack för alla de lyckoönskningar från de som inte kunde närvara! Tack för all hjälp med planering och pyssel!
Har tyvärr inte ett enda kort på bröllopet, lägger upp dem sen när jag fått dem :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Stort Grattis!!



Önskar er all lycka i framtiden!! :)



Kram Theresé Friman

2010-03-01 @ 12:27:22
Postat av: Sara

Tack själva för en oförglömlig kväll på många vis! Jag hade jätte trevligt och ni hade fixat de här jätte fint! Tror att de inte finns nån som inte uppskattade denna kväll! Tack för att jag fick vara med och delta som din tärna, love you gumman!! Puss Sara <3

2010-03-01 @ 22:32:37
URL: http://saraeeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0