Senaste fyndet.

Har helt och hållet glömt att lägga upp bild på mitt senaste fynd! En vintage väska alá 70-tal som jag fyndade i Södertälje för 15 kr. Har en liknande mindre väska som jag köpte i Venedig för ett par år sen, tyvärr så är dragkedjan trasig på den och jag ville ha en ny större. Blev superglad när jag hittade den här. Min kusin Lina har en liknade, så jag körde en copycat på henne :P
Här tillsammans med min nya älskling så ser ni också min senaste och numera största last :) Rosebud-läppsalva. Fick den på min minimöhippa och är numera som Maria Montezami, naken exposed och rädd utan den :P
Skruttplutten han härjar runt utan dess like numera :) Han har lärt sig att ställa sig upp i sin säng och nu börjar han bli lite kaxig, så nu ska han ställa sig upp vart helst han kommer åt. Man får va på tårna så att han inte trillar och bonkar i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0