Konstgjord andning..

Ska försöka mig på att ge den här bloggen lite konstgjord andning.. Börjat nytt jobb, pluggar och står i. Ville växer så det knakar. Han pratar och skrattar hela tiden, nya ord varje dag. Det senaste är "boulliabaisse", hans rosa kanin Pappa äter det. Och så har vi Magnus -uttalas Majjun, en mintrön fraggel som äter schampoo och ballonger :) Här om dagen så satt han på golvet inne i sitt rum med nån slags trollkarlsluva och berättade för Majjun att om man äter för mycket schampoo så får man ont i magen :)
Och ja, jag vet att jag är efter men jag älskar appen för vintagefoton..
Och förresten så gick priset för årets hustru till mig. Kelly fick en Gibson les Paul i 30-års present, han är fortfarande som ett barn på julafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0