Det är så att man börjar grina..

Nya kylen och frysen kom idag. Rostfria och snygga :) Vi har baxat ut de gamla i förrådet. De funkar fortfarande, så de får stå där. Jag har beställt ett vildsvin av en farbror på jobbet, så det kommer att det extra frysutrymmet kommer att behövas.

Vilmer ligger och sover, han somnade tidigt. Det tar på krafterna med så stora omställningar.
Jag ligger under en filt i soffan och lyssnar på huset. Hade glömt hur det låter när man bor i hus.. Det låter fint. Det låter tryggt.
Ljuset från min Långsele-loppis-fyndade jordglobslampa kastar ett varmt ljus över den fantastiska mörka ekparketten som gjorde att vi förälskade oss i det här huset.. När vi kommit till rätta ska jag lägga upp en bild på den så ni får se.
Utanför ligger ett snötäcke som bäddar in trädgården som jag ska påta i när våren kommer :)
Det är helt enkelt bara ren och skär lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0