Funderingar om finkan..

Kelly och Vilmer har varit hemma och vabbat idag, Ville va fortfarande snorhostig imorse när han vakna. När jag kom hem berättade Vilmer för mig att de varit ute med vagnen på stan. När de gick förbi banken va det tydligen någon som hade "ritat" på väggen (KEBABLOVERS! kreativt..), inte bra tyckte Vilmer. "Då hamnar man i finkan." säger Vilmer, "Där sitter surgubbarna och surar." Ja, det verkar väl rimligt att det är så tänker jag..
Hemkommen från träningen är det dags att natta Vilmer. Efter fem minuter skriker han efter mig så att jag nästan tror att han håller på att gå åt. När jag kommer in i hans rum säger han "Mamma, jag lovar att jag aldrig ska rita på hus. Då kommer jag aldrig hamna i finkan." Det funderas en hel del i det där lilla huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0