Fullkomligt vansinnig!

Det finns två saker som kan göra mig så frustrerad och irrationell att jag bara vill kasta saker omkring mig. Det ena är folk som agerar helt ologiskt och därmed ställer till för alla andra, för att toppa detta ska de gärna gnälla över rådande situation utan att göra någon som helst koppling till att det är de själva som ligger till grund för problemet. Det andra är tekniska saker som inte fungerar som utlovat. Och just för dagen så är det blogg.se-appen som av okänd anledning inte vill ladda upp bilder. Detta får mig att som vilken rationell grottmänniska som helst vilja kasta min iPhone genom framrutan på bilen. Så istället för en söt bild på en trött Vilmer så får ni njuta av ett av mina gnällinlägg. Håll till godo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0